Pengikut Setiaku

0
stalker
Hari Pertama Praktikal

salam all reader...

waa....trasa agak janggal nk menaip nie, besa la lma dh aku x meluahkn prasaan...hehe di pgi yg mulia nie aku nk story skit psal praktikal... klu korg nk taw aku dh mula praktikal 9hb januari 2012 ari 2, ari nie br sempat update...=) punya la ketaq nk p, dh la sorg2 plak 2,huhu... aku dpt praktikal kt penang port kt bgan dalam, tp mula2 nk dftar kna g penang port yg blah penang dlu.. kul 7.45 aku dh trpacak kt tempat feri, dh la rmai org, aku pn rsaw gla la tkot xsempat smpai, aku kna ada kt sna kul 9 pg... tgu pnya tgu, feri pn smpai la, 2 pn aku naik feri yg kedua... smpai je kt sna aku trus ke bhagian sumber mnusia.. dh la aku sorg je, yg len xsmpai lg kot... kna la tgu plak yg len kt dlm bilik mesyuarat 2.... beberapa minit kmudian, diorg pn dtang, ada la dlm 6 org trmasuk aku..hikhik 2 prempuan 4 lelaki.. sume xsma ngn aku, sedihnye...huhu pas lapor diri kt sna, kmi kna g dftar kt unit msing2 la... aku kna p kt unit kselamatan kt bgn dlm.. sbnarnye aku xtaw kt mna pn,hehe... penat gk la aku cari, smpai setgah minyak moto aku abis,hehe.... tnya org 2 tnya org nie, akhirnye jmpa gk... xsngka plak aku nk kna praktikal kt stu... smpai je kt sna penyelia aku nama dya Cik Affeza Dahalan dya xde kt stu, sbb dya g IPK Penang... kna tgu la aku... utk pengetahuan korg, aku praktikal kt balai polis taw, kira aku dok ngn abg2 polis la, sume laki taw prempuan ada 3 org je...hehe *gtai skit...=) sbb lma sgt tgu, ada sorg polis kt stu soh aku g mkn dlu.. dya pn tnjuk la kantin kt aku.. punya la sgan nk p, sbb kt stu sume laki yg dok mkn taw, malu gk la... tp nk wt cmna, dh lpar mkn je.....hikhik pas mkn aku msuk la balai balik, kt sna aku diperknlkn ngn anggota2 yg brtugas kt stu, trmasuk la tuan2 besar skali... malu gk la, sbb sumenye laki... tp diorg sume sporting taw... pas 2 cik affeza pn smpai, aku knl2 la ngn dya.. dya cntik orgnye, msih stdy lg, dya wt PJJ...rjinkn dya...hehe first keje aku kna wt, korg taw pe? mmg lari bidang aku la...hehe aku kna tlg lekat nma kt kad kawen ank bos aku... aku kna wt keje 2 kt Wisma UMNO kt bgn.. kt sna ada gk la bdk praktikal  yg tlg wt.. tp malangnye, aku sorg je prempuan, yg len 2 korg fham2 la kn sape...*pondan xde k...=p aku pn menyepikn diri wt kje sorg2, sgan aku nk smbang ngn diorg, diorg pn diam je... cik affeza plak xde, dya ada keje len.. pas wt sume 2, aku pn blek la dlm kul 5.30ptg... spatutnye aku keje mula kul 8.15 pagi smpai kul 5.15 ptg... 2 la keje prtama aku yg xde kna mngena ngn bidang aku....hehe tp pe2 pn mmg best...!

0 comments:

Post a Comment