Pengikut Setiaku

0
stalker
Restoran Mangkuk Tandas


Salam.. sedihnye....smlm aku gduh2 manja ngan mr cowok...huhu bila la aku nk jmpa dya nie, lmbat btl nk tgu hjung bulan nie... wahai masa cpat la berlalu....hakhak dari dok melayan prasaan sorg2, aku selak2 la satu majalah nie.. tiba2 aku trjmpa something....hikhik korg pnah dgr x 'Restoran Mangkuk Tandas'??? nma pn cm plek je kn.. klu korg nk taw, di negara Taiwan trdpat sebuah restoran yg brtemakan mangkuk tandas... restoran nie tlah mnarik ramai remaja... jom kta skodeng mangkuk tandas yg unik trsebut....hikhik








tgk 2...unik kn?? korg xtringin nk try ke??? tmpat duduk pn cntik, bkn kerusi taw, tp mangkuk tandas...=) meja 2 plak ialah kolam mandi yg ditutup dgn kaca....hebat bkan?? meh kta tgk cmna diorg serve mknan plak....^_^




TADAA!!






diorg serve mkanan pn dlam mangkuk tandas....sanggup ke korg mkn?? tgk yg nie plak....








wow...pe 2??? len mcm je, mula la tekak aku nk meloya nie...wek2 nie...diorg serve dlam bekas seperti bekas mangkuk tandas yg dipenuhi dgn aiskrim yg berbentuk seperti…ala...yg kita buang masa dalam tandas 2....muahahaha… sanggup ke korg mkn ais krim mcm 2?hakhak... kalau korg pergi Taiwan, boleh la korg cuba restoran nie ye... Kat Malaysia tandas khas utk feeling2 je...=) Tapi apa2 pun, diorg nie memang kreatif...xdpat aku bayangkan mencedok dan memasukkan ke dlam mulut aiskrim yg berbentuk seperti t*** muahahaaa….(^_^)




p/s : klau xslah aku kt Penang ada gak restoran cm nie.....bleh je klu nk try,hehe....






0 comments:

Post a Comment