Pengikut Setiaku

1
stalker
Ujian Dara Dapat Sijil



salam sume... hepi aku ari nie, sbb dh baik2 ngan mr cowok....=) hurm....boring2 nie aku walking2 la kt pak cik google 2, tiba2 aku trkejut baca satu artikel nie...brbunyi 'Ujian Dara Dapat Sijil'.... aku pn trfikir nk share ngan korg sume.... nie bkn kisah puteri salji ngan 7 org kerdil taw tapi mmg ada ujian utk mnentukan dara.... negara kta nie tiada ujian dara, klau ada pn blum nk ujian slap2 kna terajang ngan anak peserta...hikhik klu korg nk taw, ujian dara ini merupakan adat sebuah etnik di Afrika utk mnentukan sama ada dirinya masih dara ataupn tidak... tp yg xbestnye upacara nie agak trbuka sbab peserta akan mnjadi tontonan masyarakat setempat... bak kata pepatah open air gitu...hakhak bagi yg disahkan 'belum terusik lg', mereka akan mndapat sijil "SAYA MASIH VIRGIN" menarik bukan???


meh kta tgk cmna upacara nie dijalankan....




Peserta beratur mnunggu giliran



Dilakukan oleh penguji yg dilantik



Ujian dalam proses



Peserta yg lulus akan ditanda



Klu btl 'original', dapat la sijil...=)


p/s : so, korg rasa ujian nie patut diadakan di Malaysia x??? klu wat kt Malaysia, sape la bleh dilantik jd 'penguji' 2 kn....=)

1 comment: