Pengikut Setiaku

0
stalker
SHOPAHOLIC

salam all reader...
klau sebut psal shopping, rsanya bleh membangkitkan semangat 90% kaum perempuan.. eh! kaum lelaki juga x kurangnya dlm bab shopping nie taw... ada yg kata shopping nie bleh bg terapi mngubati penyakit stress... ada juga yg kata bla shopping dpat memberi kepuasan yg mutlak bla berjaya memiliki barangan yg dihajati... aku rasa korg pn mst mcm 2 gk kn... bek ngaku cpt....hehe aku mngaku la aku juga x lpas dari mnyukai aktiviti nie..tp window shopping je la...hikhik tp aku tgk skrg nie rmai para remaja yg gila shopping... kdg2 smpai xckup tgn nk angkut beg2 shopping yg berlambak2... msti la barangan jenama yg mnjadi pilihan diorg... jgn sampai dompet korg 'sakit' dh la ye... nnt nk kena bwak jmpa doktor plak, lg la susah...hakhak bla poket dh kering kontang, duit nk mkn pn terpaksa pnjam ngan family atau rakan2... bahaya taw sindrom 'shopaholic' nie... nnt korg gk yg ssah...hakhak



soalan kandid utk aku tentang shopping....=) pe tnya aku sendri nie, xmalu btl... ada aku kisah?? =p

gemar shopping brsama...
my friend la... lg rmai lg best...

fesyen pilihan hati...
aku ska yg simple2 dan ringkas je...

bajet utk membeli barangan kecantikan setiap bulan...
xtentu la... lgpn aku xla mekap byk2 sgt mcm momok 2...hikhik

jumlah paling byk yg digunakan utk shopping...
aku rsa aku pnah shopping dlam sehari RM400, yg paling byk la... truk la aku nie, abis duit....hukhuk 

walaupun sudah terlalu byk, tp nk beli gk...
mesti la baju...hakhak wlaupn dh ada byk, tp nk beli gk... pe la aku nie....hehe

adakah menyesal bla dh beli byk2??
ada la rasa nyesal skit2....=p

hadiah paling mhal yg penah dibelikan utk sseorg...
wallet for mr cowok...=)

waktu paling skejap shopping...
time xtaw nk beli pe... dalam sejam kot...

waktu paling lma shopping...
5 jam kot... lama x?? pe la aku wt lama2 kn...hikhik

barang wajib beli...
sehelai baju dan benda2 merapu cm key chain 2...hihihi

jenama kegemaran...
voir jeans & tropicana life.... 2 je kot, yg len cm x minat sgt la... 

barang yg wajib dibawa ketika bershopping...
duit la...hehe klau xbwak duit, cmna nk shopping kn... handphone, handbag dan len2....hikhik


jgn jadi cm nie ye! hikhik...=)



p/s : jauhilah sindrom 'shopaholic'...(^_^)



0 comments:

Post a Comment